Tot ziens!

11 april 2013 - Rotterdam, Nederland

Beste allemaal,

De avond voor ons vertrek is aangebroken! Helaas lukt het mij niet om alle gelukswensen, mailtjes, kaartjes, telefoontjes, toegezonden gelukspoppetjes, reacties op mijn blog enz. persoonlijk te beantwoorden, dus even op deze manier! Ik kan in ieder geval iedereen aanraden om ‘te vertrekken’. Alleen de week ervoor is al enorm leuk om mee te maken! Het zal ons tijdens de ongetwijfeld ook pittige momenten tijdens onze reis zeker helpen!

Inmiddels zijn de tassen gepakt; het is uiteindelijk 30,7 kg. schoon aan de haak met daarnaast een fiets van 18,4 kg. Als alle gelukswensen uitkomen, reist drie-kwart achtertas voor niets mee, maar mocht er toch iets tegenzitten, hebben we de oplossing (als het goed is) bij ons!

Tot zover deze snelle update! Digitaal tot snel en ‘in levende lijve’ tot over een jaar! Maak er een inspirerend jaar van! Dan ga ik nu mijn koelkast ontdooien…

1. Andrea:
    Veel plezier!
  2. Andrea:
    11 april 2013
    Overigens lig je -volgens de kaart op je website- nu ergens in de plomp! Zwemse!
  3. Cees en Carla:
    11 april 2013
    Veel succes, veel plezier, veel nieuwe en inspirerende ontmoetingen!!
  4. Anneke Lubbers:
    11 april 2013
    Heel veel plezier, succes, geluk, inspiratie, lol en alles wat jij nodig hebt om je reis tot een succes te maken!
  5. Robert:
    11 april 2013
    Ho, Paul, zal weinig slapen worden, vanacht? Heel veel plezier en geluk, uithoudingsvermogen enz. enz!.
  6. Roel:
    12 april 2013
    Hele goede reis en ik verheug me op de reisverslagen!
    Ik houd je plek in het tennisteam voor je warm :)

Tot volgend jaar.
  7. Marcel le Cointre:
    Hoi Paul,

Ik wens je een heel goede reis met veel geluk, plezier, gezelligheid, geestelijke verrijking, genot en meewind etc......

Met hartelijke Fietsgroet,
  8. José:
    12 april 2013
    Heel veel fietsplezier toegewenst en niet al te veel spannende, maar wel veel leuke momenten toegewenst.
    Tot volgend jaar!
  9. Els van Rest:
    Dag Paul,

Ik wens je een prachtig jaar toe met veel mooie avonturen!
    Liefs,
    Els
  10. Robert:
    Ha Paul,

Enorm veel plezier toegewenst tijdens deze bijzondere tocht.
    Ik zal je blog goed in de gaten houden.
    Groeten, Robert
  11. Patty&Peter:
    Hey Paul,

De eerste "trap" sowieso, de eerste etappe waarschijnlijk ook al achter de rug. Het grote avontuur is eindelijk begonnen! We gaan jullie volgen! Geniet ervan!
  12. Jos Kroon:
    12 april 2013
    ...en niet met vreemde mannen meegaan, Paul.
    En elke dag even bellen natuurlijk.
  13. Jolanda Vroons:
    12 april 2013
    zwaai, zwaai en op uitdovende toon: veel plezier!
  14. Lonneke:
    12 april 2013
    Goed om te lezen hoe veel mensen jullie digitaal volgen op je reis...en ik ben er zeker ook 1 van! Good luck!
  15. Paul W:
    14 april 2013
    Korte impressie van vertrek Paul en Kathleen uit Antwerpen
  16. Michael:
    15 april 2013
    Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en gebeurtenissen.
  17. Nina:
    15 april 2013
    Goede reis samen! Veel geluk!
  18. Merel:
    21 april 2013
    Heel veel succes met jullie wereldreis. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.
  19. Sandra:
    22 april 2013
    Hi sportieveling(en). Hoe gaat het daar? Ben zo benieuwd.....schrijf je snel weer een smakelijk stuk?! Hope so!
  20. Stout:
    23 april 2013
    Wat een onderneming.
    Daar wil ik het fijne van proeven.
    Succes.