We zijn vertrokken!

23 april 2013 - Bad Mergentheim, Duitsland

Helaas voor jullie (en iets minder voor ons) nog geen spannende verhalen… België en Duitsland gaan soepel; sympathieke mensen, goed georganiseerd, behulpzaam en veel mooie woorden als we, nadat ze gevraagd hebben waar we met al die bagage naar toe gaan, vertellen dat het einddoel Singapore is. Hoogtepunten zijn in België bij vrienden van Kathleen het drinken van een echte ‘West-Fleteren’. (...)

1. Wim:
    23 april 2013
    Aangebrande pannetjes kook je het beste uit met gewone soda, al weet ik natuurlijk niet hoe ernstig het betreffende pannetje er aan toe is...
  2. Cees en Carla:
    23 april 2013
    Henri Paul /Kathleen,
    Ik zie op de Google kaart dat jullie nu ergens tussen Polen en Italie zitten. Dat lijkt me de goede richting. Mooie foto's van het vertrek en van de Duitse stadjes. Volgens mij moeten jullie nog door de Alpen. Ik zou dus een stevige borstrok kopen, want daar het het fors koud worden. Daarna komt de zon. Dus jullie gaan een warme toekomst tegemoet. Hier blijft het fris

Groeten

Cees en Carla
  3. Tessa:
    24 april 2013
    Gaaf, de reis begint te vlotten!
    Leuk he, die Westvleteren. Je kan het bij 1 klooster van monniken kopen, je moet via een telefoonnummer die altijd bezet is je nummerplaat van de auto opgeven en dan maar hopen dat je op "de lijst" komt te staan die welgeteld 1 kratje mag komen ophalen. Een bijzonder biertje!
    Toi toi toi wereldreiziger! Op naar de zon. En wat vaker die afwasbeurt op je nemen ;-)
  4. Lonneke:
    24 april 2013
    Wat dat pannetje betreft zou ik idd met soda aan de slag gaan: kokend water erin, schep soda en dan een tijdje laten koken. Maar met aluminium pannen lukt dat denk ik niet...die reageren op soda.

En goed en leuk om te zien hoe jullie op de eerste dagen van je reis zijn vergezeld door allemaal vrienden... fijn, zeker ook omdat ik het moest laten afweten.
  5. Patty&Peter:
    25 april 2013
    Haha, dat matje! En von Basel bis Rotterdam? Oude handelsroute (Rijn?) o.i.d? Erasmus?
    30 april geen oranje bitter maar zo te lezen vinden jullie makkelijk een alternatief!
  6. Annemarie:
    29 april 2013
    Heb je mijn allesbrander nog niet gezien. Self-made.
    (Straks voor Corsica GR 20).
    Een ding. Elke dag onderweg droog hout sprokkelen.
    Geeft weinig roet. Veel hitte.

Jullie. Nog een klein stukje. De weg. Je bent er al.
  7. J van Rest:
    13 mei 2013
    Dag Paul en Kathleen,
    Prachtig om jullie te kunnen volgen. Zijn door de goede zorgen van dochter Els nu pas aangehaakt. Uiteraard zijn wij stikjaloers.