Aftellen...

7 april 2013 - Rotterdam, Nederland

Alle zuivelproducten in de supermarkt zijn inmiddels houdbaar tot na onze vertrekdatum. Kortom het staat te gebeuren! Nog 3 nachtjes slapen en 2 wakker liggen… 12 april om 11 uur vertrek ik (mocht je in de buurt zijn, ben je natuurlijk welkom!), het is de laatste afspraak in mijn agenda dit jaar...

12 april is 2 dagen voor de vertrekdatum van Kathleen. Kortom, 2 dagen de tijd om in Antwerpen te komen. (...)

1. Donald:
    paul,

ontzettend veel plezier gewenst bij je grote avontuur, ik ga het op m'n luie stoel thuis volgen..

have fun
    donald
  2. Robert van Baarsen:
    Knappe fietsen! Spannend!
  3. Andrea:
    7 april 2013
    Ha neef, klinkt alsof je er echt klaar voor bent! Toen wij naar Tokyo verhuisden heb ik van tante Ellen een boekje "point it" gekregen. Is me heel heel vaak erg goed van pas gekomen! Als die nog niet onder de snelbinders zit, zou ik die nog even halen!
    Heel veel plezier en succes! Wordt ongetwijfeld een reis om nooit te vergeten! Vergeet alleen niet om ons af en toe op de hoogte te brengen!
    Liefs
    Andrea
  4. Jan en Ria Zuidgeest:
    Beste Paul en Kathleen,
    Wat een uitdaging!! Ik schat ruim meer dan 15.000 km. Je moet regelmatig ook omhoog en weer omlaag telt allemaal mee (hebben we in zeeland niet). Wij hebben geen bruikbare tips voor jullie. Onze tips, wat fietsen betreft, hebben meer betrekking op de kwaliteit van de accu en op tijd opladen, moeten jullie ook maar is toch anders. Wij wensen jullie een mooie tocht toe en bedenk in moeilijke momenten dat er een hele schare volgers is die jullie wel vooruit willen schreeuwen. Toch een tipje, wellicht weten jullie het, maar een busje peper. Honden worden er gek van. Geen Vierseizoenmolentje maar gewoon witte peper. Jumbo of AH maakt dan weer niet uit. Desnoods koop je het in België.
    Heel veel groeten en sterkte,
    Jan & Ria
  5. Corien:
    9 april 2013
    He Paul,

Bijna mag je gaan trappen! Heel veel plezier tijdens de reis.
    Met logica kom je van A naar B met fantasie en doorzetten kom je overal. Waar jullie ook uitkomen, geniet ! Ik zal jullie blijven volgen. Hartelijke groet, Corien Huiskamp
  6. Gerrit Kuper:
    9 april 2013
    ha Paul,

nu gaat het dus echt gebeuren, geen weg terug meer! Ik wens je heel erg veel plezier en succes. Geniet er van onderweg en kom terug met veel inspiratie en boeiende verhalen.

Ik blijf je vanachter het scherm volgen.

Gerrit
  7. Wim:
    11 april 2013
    Hoi Paul, ik kreeg vandaag net je kaart onder ogen. Wat een stoer plan. Bovendien blijk je al bijna het land uit te zijn! Goede reis, veel plezier en behouden thuiskomst. Ik blijf zeker het blog volgen.
  8. Neef Johan:
    11 april 2013
    Paul,

Bij deze wil ik je heel veel succes wensen. De uitdaging die je wil aangaan is me er toch wel een, maar als ik zo alles lees ben je er goed op voorbereid. Ik kan je wel veel adviezen gaan geven maar dat zullen andere ook al gedaan hebben en vast beter dan die van mij. Een ding wil ik wel zeggen en dat is dat je voor honden niet zo bang hoeft te zijn. Zo lang je maar goed hun lichaamstaal in de gaten houdt gaat alles goed en anders doet een worst misschien ook wonderen. Bij onze hond in ieder geval wel.

Veel succes