Boek en boekpresentatie!

9 oktober 2015 - Rotterdam, Nederland

afbeelding boek_2Er is geen weg meer terug. Zowel de uitgever als ik hebben gisteren 'groen licht' gegeven om het boek naar de drukker te sturen. Daar ligt het inmiddels in de rij voor de drukpersen.

Op 22 november in de middag houd ik een boekpresentatie op een toffe plek in Rotterdam. Wil je daarbij zijn, meldt je dan voor 14 november aan via de website 'www.BoekOostwaarts.nl'. Hier kun je ook al een reservering plaatsen voor het boek. Diverse mensen hebben al via deze blog of via mail aangegeven geïnteresseerd te zijn in een exemplaar. In dat geval hoef je niet nogmaals aan te geven dat je een boek wenst.

Wil je er 22 november bij zijn, meldt je dan voor 14 november aan via de website 'www.BoekOostwaarts.nl'.

1. Piet en Ria Kuijpers:
    9 oktober 2015
    We zullen er zijn op die zondag. We horen graag waar het is. Tevens zullen wij een boek van je verhaal afnemen,

groetend
    Ria en Piet
  2. Lonneke:
    10 oktober 2015
    Geweldig dat het boek er komt, Paul! Veel mensen denken erover ooit een boek te schrijven, jij doet het! Ik ga kijken of ik er bij ben op 22 nov, maar ik zie je in ieder geval ook al daarvoor!
  3. Lonneke:
    10 oktober 2015
  4. Marcel le Cointre:
    13 oktober 2015
    Ha Paul,
    Dubbel gefeliciteerd!!! Met je boek dat er nu echt komt en met je verjaardag!!
    Ik probeer er de 22e nov bij te zijn.
  5. Annelies Meijer:
    22 oktober 2015
    He Paul,
    Wat gaaf dat je na zo'n prachtige reis nu ook een echt boek uit geeft. Ik heb genoten van al je blogs, en ben erg benieuwd naar je boek! Ik heb er zojuist eentje besteld. Had graag bij je presentatie willen zijn, maar heb helaas al een andere afspraak. Groet!
  6. Petra:
    25 november 2015
    Tijdens een kop koffie met Ankie Stadegaard.... ze beschreef je verhaal. Ik ben geïnspireerd geraakt! Ga je boek bestellen.