Wenen!

4 mei 2013 - Wenen, Oostenrijk

De eerste week moesten we de Nutella raspen, vorige week konden we hem smeren en inmiddels kunnen we hem op onze boterhammen schenken. Kortom, onze eerste wens is in vervulling gegaan; de temperatuur is drastisch gestegen! Mijn thermometer op de fiets wijst regelmatig zelfs meer dan 30 graden aan, maar we verdenken hem ervan van de optimistische soort te zijn. Daarnaast is de wind de afgelopen weken (...)

1. Ankie Stadegaard:
    4 mei 2013
    Steeds verrassend om jullie verhaal te mogen lezen. Ik geniet stilletjes mee.
    Lieve groet: Joop en Ankie
  2. Marcel le Cointre:
    4 mei 2013
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie het naar je zin hebt. Je schrijft erg pakkend. Hoe is het met je matje?

Hartelijke groet,
    Marcel
  3. PR:
    5 mei 2013
    Mooie proza Zuid! Keep it up, reis ik toch nog een beetje mee.
  4. Robert:
    5 mei 2013
    Dit was het 'beschaafde' stuk (alles goed geregeld). Na Wenen weer anders. Leuk om te volgen!
  5. Els van Rest:
    5 mei 2013
    Ontzettend leuk om jullie avonturen te lezen. En zo te zien nemen jullie ook de tijd om onderweg bijzondere dingen te bekijken. Hoe is het inderdaad met je matje??
  6. Monique:
    5 mei 2013
    Hi Paul, erg leuk te lezen...en zoo herkenbaar...geniet!!
  7. Zip:
    5 mei 2013
    Een suggestie om je gewichtsverlies te bestrijden is om de lokale voedingsmiddelentradities nog wat meer te volgen dan alleen door lekkere Kuchen te eten ; wellicht Bier en Bratwurst voor de lunch ? Best calorierijk en je bent toch ook op vakantie, dus why not, nu kan het nog!
  8. Susan van Beek:
    6 mei 2013
    Leuke schrijfstijl heb je Paul! Voor 3-pans-1-pits-gerechten kun je wellicht een keer inspiratie op doen op kokenopdecamping.nl of camping-recepten.nl. Eet smakelijk!
  9. Joris:
    7 mei 2013
    Hé Paul, ik ben ook aangehaakt. Mooie verhalen, en het wordt alleen maar leuker. Goeie reis, ik blijf je volgen. Figuurlijk .....
  10. Gonneke:
    9 mei 2013
    Jee Paul, je schrijft hartstikke leuk! Het schrijven kost je vast een hoop tijd maar het is erg grappig om te lezen. En natuurlijk ook fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat :-)
  11. Eppe Beimers:
    9 mei 2013
    Paul,

Dank voor je kaartje met bericht van vertrek en de coordinaten. Heb je reisverslag met plezier gelezen. Goede reis en hou het safe...,

Groet,

Eppe Beimers
  12. Lonneke:
    10 mei 2013
    He wat gek, ik heb jullie een paar dagen terug al een reactie geschreven maar die lijk niet geplaatst te zijn.... even een nieuwe poging!

Inderdaad erg leuk jullie verhalen te volgen, je maakt er flink wat werk van ook.
    Ik moest wel lachen om die Nutella, dat hangt volgens mij niet alleen van het weer af hoor, dat spul is steeds weer anders in welk land je ook bent.
    En dan jullie 'wens' dat er in het keurige Duitsland eindelijk eens een keer iets zou gebeuren.... hebben jullie voor jullie vertrek nog meegekregen dat er in Duistland een vrachtwagen met 5000 kilo Nutella was gejat?

Ook leuk om te zien dat ik als Limburgse (10 km van de Belgische grens) de Vlaamse taal van Kathleen prima kan volgen. Natuurlijk zijn nestels veters, dat weet toch IEDEREEN?!??
  13. Sandra:
    10 mei 2013
    Wat weer een heerlijk verhaal om te lezen! Keep up the good work! xx
  14. Jochem:
    11 mei 2013
    Ha Paul, goed verhaal weer! Wij staan nu op de tennisbaan om onze clubkleuren te verdedigen. Groeten (ook van Robbert en Monique)
  15. Hans:
    11 mei 2013
    Prachtig die reis en wat heerlijk relaxt geschreven.
  16. Fam. Van Leeuwen:
    19 mei 2013
    Hoi Paul,
    Ontzettend leuk om op deze manier jouw belevenissen te kunnen volgen. Heel plezier nog!
    Groetjes van Ben en Nel van Leeuwen
  17. Jos van Heck:
    20 mei 2013
    Hoi Paul,

Leuk om je belevenissen te kunnen volgen!
    Mooie foto's. Met eten kan ik je niet helpen; ik houd vnl. van makkelijk, veel en lekker.

Groetjes, fiets ze en tot de nieuwe update!

Jos.