Oezbekistan

6 september 2013 - Osj, Kirgizië

Sinds ons 4-daags avontuur in Turkmenistan, dat inmiddels verworden is tot niet meer dan een vervelende droom, fietsen we alweer ruim twee weken door Oezbekistan. We voelen ons hier weer helemaal thuis. Enerzijds komt dat (...)

1. Marius & Joan:
    Hi Paul & Kathleen

Once again we can see a part of the world through your eyes, a part that we will never get to see. Your descriptions are vivid and we can see the picture in the mind's eye (geestesoog).
    Both of you seem fit and healthy and obviously still enjoying the expedition. We are still amazed by the discipline and perseverance from yourselves in doing this epic journey!
    Kind regards to you both and a kiss for K.

PS. We leave for Greece in three weeks and are looking forward to new surroundings.
  2. Els van Rest:
    6 september 2013
    De foto's van Bukhara en Samarkand lijken wel uit een duizend en een nacht sprookje te komen. En zo verlaten zien de moskeeën er uit.
    Ik ben benieuwd hoe jullie de bergen door komen. Ik hoop dat de wegen goed begaanbaar zijn en dat het allemaal voorspoedig zal verlopen.
    Wat een avonturen!
  3. Annemarie:
    6 september 2013
    Bedankt voor dit opvolgende verslag.
    Eerst werd jullie geest uitgedaagd en gekieteld.
    Komende weken de kuiten.
    Als jullie op de top zijn, bij 3615 m., denk ik aan jullie, strek ik mijn beentjes uit op de toe geschoven stoel en nip ik aan het gevulde bierglaasje en denk dan waarschijnlijk: 'Shit, zij wel. Waarom ik niet?'
  4. Liesbeth:
    6 september 2013
    Met elk reisverhaal wordt het onwaarschijnlijker hoe ver jullie al gefietst hebben! Ondertussen hebben jullie ongetwijfeld een topconditie! Jullie zitten in een voor mij totaal onbekende wereld: heel leuk om een beetje mee op reis te gaan! Succes!!
  5. Jose:
    7 september 2013
    Mooi verhaal! Goed dat jullie er zo ´cool´ onder blijven! Geniet van de ervaring en blijf ons op de hoogte houden van de gebeurtenissen!
  6. Lonneke:
    7 september 2013
    Een nieuw liedje voor onderweg:
    Ain't no mountain high enough....nothing can stop me etc.
  7. Jos en ria zuidgeest:
    12 september 2013
    geweldig om te lezen en nu letterlijk naar hogere sferen
  8. Jochem:
    14 september 2013
    Wow, wat een reis. Onvoorstelbaar wat jullie allemaal beleven! Heerlijk om te lezen.
  9. Sandra:
    15 september 2013
    Prachtig weer! Heel veel succes in de bergen!
  10. Jos van Heck:
    23 september 2013
    Hoi Paul & Kathleen,

Geweldig avontuur om zo te lezen. Aan de ene kant lijkt het me geweldig om ook te doen, aan de andere kant een enorme opgave.
    In ieder geval iets om alleen maar over te dromen, teveel verplichtingen en verantwoordelijkheden, die op de eerste plaats komen (waar ik overigens veel van geniet).

Veel Plezier, succes en doorzettingsvermogen toegewenst!

Jos