Het boek komt eraan!

12 augustus 2015 - Rotterdam, Nederland

Beste allemaal,

Kaft OostwaartsIn verschillende wandelgangen gaan al geruchten, maar sinds vandaag is het officieel. Ik heb mijn handtekening gezet onder een contract met uitgeverij Elmar uit Delft. We zijn samen al enige tijd druk bezig en zullen er ook de komende maand(en) nog de nodige uren aan moeten besteden. Ons streven is dat er in oktober een ca. 190 pagina tellend boek ligt, incl.16 pagina's met kleurenfoto's, voor € 16,95.

Afgelopen jaar heb ik gebruikt om teksten te schrijven, herschrijven en dan soms alsnog weg te gooien. Mijn respect voor echte schrijvers is weer een stukje gegroeid. Inmiddels zitten we in de fase van vormgeven, lay-outen en foto's kiezen... Toch kan ik het tussendoor niet laten om ook de teksten hier en daar nog net even naar een hoger niveau te tillen.

Onderdeel van het contract is dat ik zelf actief moet bijdragen aan de verkoop. Dus mocht je overwegen een boek te kopen, zou ik het erg waarderen als je dat via mij doet! Op 'hoe en waar' je dat het beste kunt doen, kom ik binnenkort terug.

Tot snel!

Paul

1. George:
    12 augustus 2015
    Gaaf paul! Gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal! Mijn respect voor jou is ook weer een beetje gegroeid! super!
  2. Dorothe:
    12 augustus 2015
    Gaaf! Ik wil nu alvast 1 exemplaar bestellen !
  3. Dorothe:
    12 augustus 2015
    Gaaf! Ik wil nu alvast 1 exemplaar bestellen !
  4. Marieke:
    12 augustus 2015
    Wat leuk! Ik ga je boek ook zeker bestellen!
  5. Anneke Lubbers:
    13 augustus 2015
    Wat enorm gaaf, Paul! Ik bestel ook graag een exemplaar.
  6. Tante Marleen:
    13 augustus 2015
    Proficiat Paul ! natuurlijk wil ik ook graag een exemplaar.
  7. Jasmijn Bus:
    13 augustus 2015
    Geweldig nieuws Paul! En hoewel het herschrijven vast geen makkelijk proces is geweest, gaf het je wel de mogelijkheid om weer een beetje die prachtige reis her te beleven. En wij lezen met veel plezier graag opnieuw je reis...dit keer in papieren versie!
  8. J van Rest:
    13 augustus 2015
    Eindelijk! Ben erg. Benieuwd. Dus dat wordt bestellen; uiteraard via jou.
  9. Frank:
    13 augustus 2015
    Heel gaaf, ik bestel graag een boek bij je!
  10. Marcel le Cointre:
    13 augustus 2015
    Erg gaaf, Paul! Gefeliciteerd! Ik wil zeker ook een exemplaar!
  11. Jos Kroon:
    Hoi Paul.

Alles goed met jou?
    Leuk initiatief. Noteer mij voor 1 exemplaar.
  12. Els van Rest:
    13 augustus 2015
    Natuurlijk bestel ik een boek bij je!
  13. Annemarie:
    13 augustus 2015
    Hoi Paul, superleuk. Ik maak plek vrij voor je in de boekenkast!
  14. Hilly en Adri de Graaf:
    13 augustus 2015
    Geweldig dat jullie een boek hebben geschreven over jullie fietstocht naar het oosten.
    Na de ontmoeting met jullie in Veliko Tarnovo in Bulgarije, zijn we jullie steeds blijven volgen via jullie website.
    Zet ons maar op de lijst voor 2 boeken.
  15. Tante Marleen:
    13 augustus 2015
    Ook voor tante Imelda mag je een exemplaar voorzien
  16. Patty&Peter:
    13 augustus 2015
    Super! We gaan 'm bij jou bestellen!
  17. Frank:
    13 augustus 2015
    Gefeliciteerd Paul!! Wat ontzettend leuk zeg. Bij deze bestel ik graag een exemplaar bij je.
  18. José:
    14 augustus 2015
    Super leuk en ook voor ons alvast een voorreserving!
  19. Gisela:
    14 augustus 2015
    Super voor je dat dit nu echt gaat lukken en ik wil graag een boek!
  20. Tessa:
    16 augustus 2015
    Wat leuk!!
  21. Melany:
    19 augustus 2015
    Paul, van harte gefeliciteerd. Je verhalen zijn ook erg mooi geschreven en zeker een boek waard, uiteraard willen we t.z.t. zeker een exemplaar.
  22. Albert Taco Molenaar:
    20 augustus 2015
    Hoi Paul,
    leuk dat je een boek uitbrengt! Als vakantiefietser ben ik geïnteresseerd!
  23. Liesbeth:
    23 augustus 2015
    Ik ben razend benieuwd om je boek te zien en te kunnen lezen! En stiekem ook wel heel trots op je! Wat had je dus gedacht? Zonder twijfel wil ik er ook eentje!!!!
  24. Hester:
    30 augustus 2015
    Wat stoer!!
    Je mag mijn naam ook op de lijst zetten om te bestellen!
    (wel met handtekening van de auteur natuurlijk ;-)
  25. Sandra:
    8 september 2015
    Gefeliciteerd! En ja, voor mij ook graag een exemplaar!